先日発売しましたチェックナイロン


アウトドアにももちろんですが

街用はこんな感じで

ハット:テシ ¥9,340(税込)
トップス:ショールカラー・チェックナイロンJKT ネイビー ¥13,440(税込)
インナー:ハリケーントップ ヘザーグレー ¥8,190(税込)
パンツ:グラミチ-グラミチパンツ チャコール ¥8,190(税込)
シューズ:ラッセルモカシン 表参道店別注カラー ¥54,600(税込)
バッグ:ザイアンパック ディープパープル×ピンク ¥13,440(税込)

ご参考までに~
- 2010/02/20(土) 11:29:35|
- コーディネート
-
| トラックバック:0
-
| コメント:22
As a recent report from Jing Daily found, it was KOLs, not the brands’ own social media accounts, that were driving engagement. Knight agrees: “KOLs shouldn’t be viewed as an opportunity to generate endless impressions, but as an authentic way to enter a particular community,†he said. "This trendsetting approach is at the heart of many of the most successful Gen Z focus campaigns."
- 2022/08/18(木) 11:59:41 |
- URL |
- cheap air jordans china wholesale #EBUSheBA
- [ 編集]